Ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροοδρόμου Τρικάλων με το παρακάτω δελτίο Τύπου, αναφέρεται στο σημαντικό για μια συνοικία των Τρικάλων ζήτημα με μια διάβαση. Αν το διαβάσει κανείς προσεκτικά, θα διαπιστώσει ότι, κυρίαρχο ζήτημα είναι τα χρήματα και όχι οι άνθρωποι (για άλλη μια φορά).
"Έγινε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου συνάντηση αντιπροσωπείας του ΣΦΣΤ με την επιτροπή των κατοίκων στο «Κηπάκι» Πύργου.
Στη συνάντηση συζητήθηκε αναλυτικά το θέμα που έχει προκύψει με την κατασκευή του νέου περιφερειακού.
Από την πλευρά του συλλόγου εκφράστηκε η πάγια θέση του ότι το συγκεκριμένο έργο έχει από την αρχή μελετηθεί με λάθος τρόπο, αφού δεν περιλαμβάνει ανισόπεδη προσπέλαση των γραμμών. Είναι γνωστό ότι όταν σχεδιάστηκε το έργο, για να μειωθεί το κόστος,
αποκλείστηκε η κατασκευή της ανισόπεδης διάβασης και πάρθηκε από τον ΟΣΕ κακώς έγκριση για κατασκευή ισόπεδης διάβασης σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, με τον όρο μάλιστα να κλείσει η υπάρχουσα ισόπεδη διάβαση, που εξυπηρετεί χρόνια τώρα και χωρίς κανένα πρόβλημα τους κατοίκους, στην επικοινωνία τους με την πόλη.
Ο ΣΦΣΤ είχε ασχοληθεί και είχε αναδείξει το θέμα πριν τέσσερα χρόνια. Τότε είχε γίνει με πρωτοβουλία του συλλόγου μας επίσκεψη του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ, του διευθυντή μελετών του ΟΣΕ καθώς και των τότε δημάρχου και αντιδημάρχου Τρικάλων στο σημείο όπου τέμνεται ο περιφερειακός με τη σιδηροδρομική γραμμή.
Μετά μάλιστα από συζήτηση με υπηρεσιακούς παράγοντες του ΟΣΕ προτάθηκε σαν η καλύτερη λύση η υπερύψωση κατά τρία περίπου μέτρα της γραμμής και η βύθιση επίσης κατά τρία μέτρα του δρόμου. Με την κατασκευή μάλιστα και μιας μικρής γέφυρας παράλληλα με τις γραμμές για τη διέλευση όσων κατοικούν έξω από τον περιφερειακό θα λύνονταν κατά τον καλύτερο τρόπο όλα τα προβλήματα. Η λύση αυτή θα επέτρεπε και την κατασκευή κάτω από τη γραμμή, διάβασης για τους κατοίκους προς την οδό Μετεώρων, ώστε να μην απαιτείται η επικίνδυνη έξοδός τους στον περιφερειακό για την επικοινωνία τους με την πόλη. Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσε χωρίς κανένα πρόβλημα να καταργηθεί και η υπάρχουσα ισόπεδη διάβαση. Ένα τέτοιο όμως έργο είναι ασφαλώς δαπανηρό και χρειάζεται να υπάρχει ισχυρή πολιτική βούληση από τους αρμόδιους ώστε να κατασκευαστεί.
Προς το παρόν μπορεί παράλληλα με την ισόπεδη του περιφερειακού, όταν αυτή λειτουργήσει, να παραμείνει σε λειτουργία και η υπάρχουσα ισόπεδη διάβαση των κατοίκων, αφού εξυπηρετεί εντελώς άλλο σκοπό. Μπορούν τα δύο συστήματα ΑΣΙΔ να λειτουργούν με τον ίδιο μηχανισμό όπως γίνεται ως τώρα με τα ΑΣΙΔ στην οδό Πύλης και στο Γαρδικάκι.
Ο Σύλλογος βρίσκεται στο πλευρό των κατοίκων με στόχο να γίνει δυνατό άμεσα να βρεθεί τρόπος για τη λύση των προβλημάτων που έχουν προκύψει".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου