
Με βάση τα όσα περιγράφονται στη σύμβαση που συνήψαν Ελληνικό δημόσιο και κοινοπραξία, θα λειτουργήσουν τέσσερα διόδια στον Ε65. Αυτά είναι τα εξής:
- Μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Λιανοκλαδίου και Ξυνιάδας
- Μεταξύ των Α/Κ Ανάβρας και Σοφάδων
- Μεταξύ των Α/Κ Προαστίου και Τρικάλων (πιο κοντά στο Προάστιο)
- Μεταξύ των Α/Κ Οξύνειας και Εγνατίας οδού (κοντά στο Μαλακάσι)
Αυτοί είναι οι λεγόμενοι μετωπικοί σταθμοί. Δηλαδή, λειτουργούν για όσους κινούνται στον δρόμο.
Όμως, θα λειτουργήσουν και άλλοι τρεις σταθμοί διοδίων, οι οποίοι λέγονται μετωπικοί. Αυτοί αφορούν όσους εισέρχονται στον δρόμο από παράπλευρες οδούς.
Αυτοί θα λειτουργήσουν στα εξής σημεία:
- Στη χιλιομετρική θέση 56+000, δηλαδή στον Α/Κ Ανάβρας
- Στη χ/θ 110+000, δηλαδή στον Α/Κ Τρικάλων
- Στη χιλιομετρική θέση 136+000, δηλαδή στον Α/Κ Καλαμπάκας.
Επομένως, στον νομό Τρικάλων θα λειτουργήσουν τρεις σταθμοί διοδίων. Ενας μετωπικός προς την έξοδο για Εγνατία, και δύο πλευρικοί, σε Τρίκαλα και Καλαμπάκα. Δηλαδή, για όσους από τις δύο πόλεις και τα γύρω χωριά θα εισέρχονται στον δρόμο, θα πληρώνουν κι άλλα διόδια. Αυτά για τα οποία διαμαρτύρονται οι κάτοικοι της Β.Α. Αττικής ή ο Γκλέτσος. Πόσο θα κοστίζουν; Βάσει της σύμβασης, 0,004 λεπτά το χιλιόμετρο, αλλά με τιμές 2007, καθώς θα αναπροσαρμόζονται (υπάρχει σχετικός μαθηματικός τύπος στη σύμβαση).
Επομένως, πόσο τελικώς θα χρησιμοποιούν το Ε65, όταν κάποια στιγμή ολοκληρωθεί;
Θανάσης Μιχαλάκης
* Από εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου